Att inte våga

jag vet helt ärligt inte varför jag öppnar ett inlägg. vill så gärna skriva av mig, skriva namn och skriva ALLT jag har inom mig, både bra och dåliga grejer. men när man skriver något, gillar folk att förstöra så det är bäst att jag håller det för mig själv ett tag till. kanske för alltid. jag önskar att allt var enklare, så att man kunde öppna sig och skrika ut vad hjärtat bär på. jag hade en gång en person som jag kunde prata om allt med, den personen kan jag öppna mig för än idag, men jag vågar inte. jag är rädd. för vad vet jag inte men någonting säger mig att hålla tyst, även om jag kanske inte borde.  folk har rätt att veta, jag har rätt att vara ärlig mot mig själv. jag borde inte förtränga detta, jag borde ta chansen. om man inte riskerar missar man många chanser som kanske hade tagit mig långt. oh, det är så komplicerat.
fuck. jag ska samla mod, sen ska jag skrika ut. högt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!