ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!

hej mina vänner! äntligen har jag dator & internet, så otroligt skönt ska ni veta! har dock inte hämtat mitt datorbord ännu för det fick inte plats i bilen denna gången. har datorn på vardagsrumsbordet så länge.. det funkar väl haha. känns dock fett stökigt när jag har den här men det duger som sagt. FAN vad skönt det känns att vara tillbaka hahaha. har saknat detta grovt mycket!

IDAG vaknade jag kl 1, hoppade in i dushen och stack sedan till brorsan & katti där även suzan & tugay var. fikade och hängde på deras altan. sen stack vi vidare hem till mamsen för att hämta min dator och några tavlor. när jag kom hem kämpade jag med att installera bredbandet i sisådär två timmar, fick flipp..

sen kom även denis hit och jag dödade honom på chicago, men det måste ju jämna ut sig så andra omgången tog han mig.. :( veronica tittade förbi också. jag kom precis hem ifrån mc. ska sitta här en stund. i nästa inlägg kommer lite bilder och sen lite svar på några frågor. puss och kram :)


Kommentarer
Selma

ÄÄÄNTLIGEEEN :D



Blogg: http://twinsplace.blogg.se/
2011-07-08 @ 01:01:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!