IM BACK !

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft någon lust att blogga faktiskt. hela min helg har varit toppen.  i fredags firade vi som sagt rose och det var grymt kul faktiskt. drog vidare och sen åkte vi hem runt 03.00 nån gång.

vaknade upp brevid hanna igår, det blev en slapp dag och senare framåt kvällen åkte vi till destination hemlig och övernattade där. vin och film hela natten lång ;) mysigt och otroligt roligt haha. hemfärd imorse klockan 12, och vid 3 firade vi i familjen hanna eftersom att hon fyller 19 på tisdag. sen färgade jag och hancis mamma hennes hår så nu ser hon NÄSTAN ut som mig, vi ska färga en gång till i veckan så blir det perfekt!

vi kom hem ifrån hanna för nån timme sen, vi har precis dushat och snart ska vi mysa ner oss med chips och dip framför tvn. imorgon har jag ingen skola, har tid hos läkaren runt 9 tiden någon gång, ska kolla vad det är för fel på mitt huvud eftersom att jag knaprar tabletter som en idiot flera gånger i veckan pga min huvudvärk och får migrän-anfall någon/några gånger i månaden. hoppas att jag får receptbelagda tabletter nu så jag slipper detta besväret..

aja, vi hörs imorgon igen. här nedan kommer lite bilder ifrån helgen !





































min älskade andra mamma <3












Kommentarer
Anonym

hur gjorde du håret ljusare?



2011-01-23 @ 23:37:57
Kimberly

Vad vacker du är Selma! Herrehud.



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-01-24 @ 11:16:36
Anonym

jätte fint vart håret. Undra med hur du gjorde de ljusare?



2011-01-24 @ 15:25:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!