Time to get ice cold

Nu är det dags att sluta sluta bry sig
dags att sluta lägga ögon på onödiga saker
dags att inse hur människor är
dags att gå mot ljusare tider och dags att tänka till!

är trött på att för varje dag se en efter en bli mer och mer fitta
är trött på att ställa upp på andra men inte få något tillbaka
är trött på allt skitsnack
är trött på folk som vill förstöra
är trött på att lyssna men aldrig få prata
är trött på allt och alla


backstabbers allihopa !

nu ska jag bara sköta mitt! inte bry mig om andra, inte bry mig om problem som jag inte har med att göra. jag ska inte göra ett skit. ska bara tänka på skolan och mitt EGET liv. "lev ditt liv och skit i andra". kalla mig egoist men det är fan dags nu. jag har levt för att hjälpa andra under alla dessa år, har försökt ställa upp för så otroligt många människor, har valt de framför mig själv, har låtit så många vinna när jag egentligen haft chansen. jag har alltid varit en god människa. kommer alltid vara en god och förstående människa innerst inne, men de goda ska vi ägna åt värdefulla saker nu istället och inte människor som inte förtjänar det!

tack och hej för mig :)

Kommentarer
Matilda

känner igen mig exakt i det du säger. har samma problem. och jag tycker faktiskt att det inte är nåt mer än rätt att göra så. ibland får man vara självisk, om man ska orka



Blogg: http://fuerzaa.blogg.se/
2011-01-12 @ 08:12:24
Anonym

va bra att du har insätt det! fortsätt så du kmr att lyckas fint :) kraam!



2011-01-12 @ 09:12:24
zs.papp

Finns skillnad mellan att ta hand om sig själv & att vara egost ;D. HITTA MITTPUNKTEN SÅ LÄR DU LYCKAS BÄST UTAV OSS ALLA (:



Blogg: http://narcissist-.devote.se/
2011-01-12 @ 21:48:42
Denise

sämsta grejen med människosläktet; vi bryr oss för mycket.

vi bryr oss alltid om det negativa och lyssnar aldrig på det positiva.



2011-01-13 @ 08:05:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!