TACK ALLA FÖR ETT GRYMT BRA NYÅR! ♥

gårdagen: dagen började med fix hemma hos mig med tjejorna sen vidare till lindas mamma för att umgås med henne och dricka lite. alltid lika trevligt! efter nån timme där rörde vi oss mot dino och jag måste säga att jag är riktigt nöjd över starten på det nya året. vi hade otroligt kul och med det sällskapet jag var med, vart det grymt. tack alla som var där, ni gjorde min kväll ;)

efter fleeera timmar hos dino rörde vi oss mot stan och sen drog jag och hanna hem och sov haha. god fortsättning allihopa :)♥











































gott nytt år och god fortsättning! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!