SVAR!

almira: hej! vad hade du gjort om du blev gravid nu? jag menar om du hade behållit barnet eller gjort abort eller så.

svar: hej på dig min vän! jag kan börja med att säga att jag ÄLSKAR barn. barn får mig att må bra, känna mig lugn. älskar att busa med de. jag vill ha minst 3 barn. om jag hade blivit gravid nu hade det inte varit någon tvekan om att behålla barnet. abort är jag verkligen emot och adoption finns inte på kartan! jag vet att jag skulle klara av ett barn nu, även att det kanske inte vore det bästa då jag inte har en stabil ekonomi och ett eget hushåll. men som sagt jag hade behållt barnet om jag skulle bli gravid :) jag minns när K bad mig sluta med mina p-piller, jag fick panik. nej nej! det går inte! inte än! vi gick liksom fortfarande i skolan och ett barn vågade jag mig inte på, allt gick för snabbt. hade bäst. puss på dig !

/ jag är glad att ni ställer alla möjliga frågor. det är riktigt intressant och kul att läsa och svara.



Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!