svar på kommentar

Anonym: kan du inte berätta när du tappade din oskuld? och hur det kändes och sådär? :) intressant för dom som fortfarande är oskulda.. bra blogg också!

svar: tack så mycket för att du tycker om min blogg. jag vill tyvärr inte skriva ut hur min första gång var, eller rättare sagt hur det kändes osv till människor jag inte känner, och inte vet vilka de är. det är för privat! men jag kan säga att båda hade känslor för varandra, han såg till att allt gick bra och han var väldigt förstående. min första gång var bra och jag ångrar det inte.

NU: hemma hos levent, NEXT: ut på promenad.

Kommentarer
Anonym

Det är lugnt, jag förstår dig helt :)



2011-01-15 @ 17:44:28
saaaaaalllyyyyy

aa snälla håll informationen för dig sj så ja nt får mardrömmar :|!! HAHA skoja gumman, puss på dig som verkar så mogen oh söt :D <3 lr är söt hihi :d <3



2011-01-15 @ 23:23:27
zs.papp

Bra att du inte berättade. Vissa saker ska bara tillhöra dig själv , även om det skulle hjälpt andra att berätta. (:



Blogg: http://narcissist-.devote.se/
2011-01-16 @ 16:43:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!