pinsamt

Hah de skämmigaste som hänt på länge hände mig idag när jag klev in genom dörren. Min pappa berättade att en man kommit fram till honom på stan och sagt att jag har misshandlat hans dotter och att hon har anmält mig. Det roliga är att jag inte har misshandlat henne, så min pappa skämdes säkerligen. För det andra vet jag att hon anmält mig och det är bara skrattretande. Fjortisfasoner. Anmälde jag henne? Nej. En sak till innan du kryddar på berättelsen för din pappa kan du ju också berätta hur många kukar du haft i dig. En fin, muslimsk oskyldig liten flicka. Tvätta rent dig själv innan du snackar om andra.

Kommentarer
Anonym

hahahah gud.. finns brudar till allt



2011-01-27 @ 18:44:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!