orkar inte

God morgon. Kunde inte andas genom näsan inatt and i hate it. Har även vaknat ett antal gånger under nattens lopp. Men nu när jag vaknade och gick ut i köket, såg jag att mamma hade köpt nässpray, näsdukar, halstabletter och Coca Cola som faktiskt brukar ta bort illamående. Sen såg jag att hon köpt baguette och min älskade kycklingröra.. Mår bara lite illa nu, men hoppas det går över så att jag kan äta lite :-( ni förstår säkert att jag skriver genom luren nu, pallar verkligen inte att sitta framför datorn.. Grattis till bästa egzona ännu en gång, som fyller vuxen idag hähä, 18 år. Grattis grattis <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!