Måndagsintervju med Beata

Vad heter du? Beata Sunneborn

Vart bor du? På lidingö

Hur gammal är du? 13 år född 1997

Civilstånd? I´m singel and ready to mingel

Hur lång är du? 170

Varför började du blogga?
Tyckte det värkade roligt, började redan i 5an

Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera? 5 ggr per dag minst

Vilka bloggare följer du? Kissie, missys, dessie, foki, kenza. och mina kompisars

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare? Skriv personligt, och saker du själv skulle vilja läsa

Hur många läsare har du per dag? runt 50

Är du beroende av någonting, i så fall vad? Nyttigheter!! haha, jag är riktigt nyttig och tränar mycket

Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner? Fattig med riktiga vänner,´jag har en vän som betyder allt för mig. Hon kan jag prata med allt om

Vad har du för skönhetstips? Ta dig tid att ta hand om dig själv varje dag!

Bästa film? Alla komedier!

Vem är din favorit artist? Allt med house och RnB

Har du någon favorit låt? i så fall vilken? hmm.. Just a dream Nelly

Trivs du med dig själv? om inte vad skulle du vilja ändra på? jag trivs jätte bra med mitt liv, jag är jätte tacksam för dom få men äkta vännerna jag har. Jag skulle kanske vilja sluta att fundera över allt så mycket.

Specialfråga denna veckan: vad för slags killar tänder du på?
Lätt fråga!! Bruna ögon, brunt hår, vääääärsta sexpacket!! ;) Men självklart ska dom vara världens snällaste! (:



Kommentarer
Felicia :DD

Hejsan svejsan. :) du måste återställa den med hjälp av datorn, du använder update service eller det andra programet, pc companion eller vad den heter. jag skulle dock satsa på update service, om du inte har dem så går det att ladda ner från sony ericssons hemsida :)



Blogg: http://feliciastrands.blogspot.com
2011-01-03 @ 12:10:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!