MÅNDAG !

Morsningkorsning mina söta vänner. allt bra med er?
själv har jag sovit som en stock, min kusin likaså. vaknade vid 8 imorse av att mamma kom in i rummet och väckte mig. hade ju tid hos läkaren kvart i nio. det gick bra där. fick dock lite dåliga nyheter. jag har huvudvärk pga att min nacke är stel, spänningshuvudvärk. måste antingen börja styrketräna så att musklerna mjuknar eller så måste jag gå till en sjukgymnast. läkaren sa att spänningshuvudvärken leder till migrän, så jag fick utskrivna migräntabletter.

efter läkaren gick jag hem och la mig jämter hanna igen, vi vaknade upp vid halv 3 så nu är vi utvilade. vi har precis tagit en kopp kaffe. senare kommer linda hit en sväng tror jag. sen får vi se vad kvällen erbjuder ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!