lite allt möjligt

Denise: kolla upp så du nt har svininfluensan! har träffat en tjej som har det nu (smart). ännu smartare av henne att gå ut bland människor.

SVAR: vaaaaa? svininfluensan? nu blir jag nojig.. min syster har skämtat med mig och sagt att jag kanske har det. skoja inte sådär?! :(


Shit, tänk om jag har svininfluensan på riktigt? katastrof... :( nu ska vi pratar om annat skoj istället. eller skoj och skoj haha.. hanna ligger i sängen och pratar med enci i telefonen och linda drog härifrån för en timme sen. hon kom hit och umgicks med oss en stund, och hämtade lite grejor som var hennes. annars gör vi inte mycket mer.

blev vän med någon på facebook som hette "Islam är ingen religion", ville fråga honom vad det var han ville få ut av vad han skrev. han påstod att alla muslimer är mördare och att den som skapade islam är en pedofil. att dra alla över samma kant är oacceptabelt. det är inte bara muslimer som mördar och det har absolut inget med att göra vilken religion man tillhör. det är folk som skapar hat, inte religioner. alla är värda lika mycket. kvittar vad man tror på!

jaja. slutpratat. hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!