KOCKEN LEVENT!

har inte haft någon lust att skriva idag. sov som sagt hemma hos viccy inatt, vi kollade på besatt och vid halv 3 somnade vi. vi kom nästan försent till skolan imorse, sprang som djur till spårvagnen :) efter skolan gick vi hem till mig en sväng, käkade lite och sen tog vi en tupplur, hade huvudvärk. vid 3 någong gång mötte jag upp hanna, köpte lite nötter och sånt och sen gick vi vidare till levent.

här pratade vi, lyssna på musik och fikade. nu kom vi precis hem ifrån en lång promenad. jag och hanna sitter vid köksbordet och sörplar saft och levent står och steker lamm, det blir turkisk gryta haha till middag hähä.

sen ska vi spela spel. efter det blir det hemfärd, ska plugga inför ett prov imorgon, hoppa in i en dush och sen däcka loss. vi kanske hörs när jag kommer hem.

hittade lite fler bilder ifrån nyår här på levents compuuuter:
















Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!