Jag kan inte skilja på

Det var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg.
dags att börja sköta bloggen igen va? yes!

i helgen hade jag det underbart, och dagarna innan helgen också. idag vaknade jag upp hos min kusin. fixade mig och åkte till skolan tillsammans med viccy, avslutade mitt kapitel i religion, gjorde mitt allra sista prov så nu är jag GODKÄND. alltså ni förstår inte min lycka. även viccy blev godkänd i ett prov, så nu har hon bara ett kvar.

Vi hade en stor håltimma så efter att vi gjort klart provet belönade vi oss med MC. och sen vid kvart över två slutade jag skolan, så då mötte jag och viccy upp hanna och gick hem till mig för en kopp kaffe.

när jag klev in genom dörren såg jag att jag fått brev, och förra veckan skickade jag brev till en person och idag fick jag svar. tog inte ens av mig ytterkläderna, jag bara hoppade omkring helt överlycklig för att han hade svarat. haha världens bästa dani! saknar tiderna i somras med dig min käre vän. önskar dig all lycka..

skrev tillbaka till dani och drack kaffe, sen hjälpte jag och mamma viccy med en läxa och sen drog hon hem. jag la mig och sov i tre timmar och vaknade upp 20.30 av att hanci bombade mig med sms. drömde helt sjuka drömmar alltså. vaknade upp svettig och grejer hahahaha.

nu sitter jag här med hanna, vi vet inte om vi ska till destination hemlig ikväll eller om vi bara ska ta det lugnt hemma hos henne.

nej nu ska jag fortsätta att prata med min fina ida på msn. hon har precis fixat en blogg, och när hon fixat klart designen ska jag länka henne så att ni kan få läsa. en grymt underbar tjej måste jag säga! rundar av här för imorgon ska jag och hanci hjälpa levent att flytta. han har haffat en riktigt fin lägenhet! :)

här nedan kommer lite bilder ifrån dagarna som varit.


en kväll förra veckan, destination okänd ;)



we have always been twins!




rosa pantern drink SPECIAL. supergod !



oooooooo eraaa feeeta



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!