jag behöver hjälp ifrån ovan!

OMG! min hals har blivit värre. hur ska detta sluta :'( jag känner mig självmordsbenägen när jag ska svälja, jag "måste" liksom ta upp axlarna lite för då känns det inte lika mycket. kan inte sträcka ut tungan eller nått. pallar verkligen inte detta alltså..

yallafall, vaknade för en liten stund sen. kollade på teen mom till typ halv 2 och sen däckade jag. hancii kanske kommer och sover här inatt men får se hur det blir med den saken. snart ska jag plugga lite, måste. skolan börjar på tisdag. buuuuuu! måste ringa min älskade svarting också, har missat samtal ifrån henne. kan dock inte göra det än för halsen dödar mig, hon får vänta nån timme eller så! ♥♥

Kommentarer
Denise

kolla upp så du nt har svininfluensan! har träffat en tjej som har det nu (smart). ännu smartare av henne att gå ut bland människor.



2011-01-09 @ 19:17:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!