im still the same, but im back


Är fortfarande inte frisk, men kände att jag var tvungen att skriva lite nu. jag mår bättre än innan och har kunnat äta, mitt illamående har alltså mer eller mindre försvunnit. halsen är lite bättre men näsan är grov fortfarande. min mamma köpte ett stort pack med nässdukar och dom är nog snart slut haha. orkar inte mer.

alltså jag har känt mig som en gammal kärring de senaste dagarna. sängen har varit min bästa vän och jag har knappt rört mig från den. har känt mig så slö, så hjälplös :( ni skulle skratta om ni såg mig. fullt med använda nässdukar ligger här, precis som en gammal gubbe som snyter sig på stan och stoppar den i fickan igen..

shit !

skolan börjar på tisdag! jag har bestämt att kämpa gärnet, verkligen göra allt ! så jag hoppas jag blir frisk tills på tisdag :(  idag är det dags för att plugga lite så att jag kan göra provet på tisdag direkt. annars ska jag inte göra mycket mer, chillingbilling bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!