im proud!

nu har jag precis tagit mig en skön dush. ska strax klä på mig och vänta på viccy. sen ska vi röra oss ner mot levent för att hämta hans PS, ska låna det och spela lite haha. viccy sover hos mig inatt, det var ett tag sen hon sov här :)

till helgen funderar jag på att färga mitt hår. viccy har en grym hårfärg ! vill ha som henne. har velat ha det länge men trodde inte jag skulle få till det om jag färgade hemma och att gå till en frisör finns inte i min värld. jag betalar inte över 1000 kr för att färga och slinga håret. men som sagt, hon fick till en grym hårfärg så jag tänker också testa.

tur att viccy sover hos mig inatt, då kan hon förhöra mig så att jag klarar provet imorgon. ska förhöra henne också. detta känns grymt bra. jag tycker att det är roligare att gå till skolan nu när jag verkligen vill bli klar. när jag satsar fullt ut. jag är stolt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!