Home !

Morgonen började med att jag stod vid hållplatsen ca 8:00, men var inte framme i skolan förns runt 9 tiden. först kom det bussar, sen kasta han av oss i stan och då fick vi vänta på 2an. en händelserik och jobbig morgon kan man säga. väl i skolan fick jag ännu en uppgift avklarad. nu är jag hemma igen, sitter och kollar på våra bästa år.

när jag satt på spårvagnen hem så klev det på en gammal gammal tant och alla sittplatser var upptagna. precis där hon hoppade på satt det en ung kille i 18-års åldern, idioten kunde inte resa sig upp och låta kvinnan sätta sig så jag gick fram till henne och följde henne mot min sittplats så att hon kunde få sätta sig där. tycker att det är så respektlöst att låta äldre som knappt kan stå på sina ben, får stå upp i en vinglande spårvagn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!