hårfärg!

Har inte haft tid att skriva något, haft fullt upp hela dagen. efter skolan mötte vi mamma och hämtade pengar sen köpte jag presenter och hårfärg och lite annat, bl.a en skit gullig blommig jeansjacka till våren. när jag och viccy kom hem färgade hon mitt hår, grymt! och efter det pluggade vi lite sen drog vi och handlade ingredienser till tacopaj, vidare hem till levent och spela spel och laga mat. otroligt gott blev det! efter att vi käkat busade vi lite med tugay med fulla magar.

nu är vi hemma igen, sitter med ännu en hårfärg i skallen och viccy står i dushen. om trekvart ska jag hoppa in i dushen och sen blir det att plugga för hela slanten. viccy sover här inatt igen, vi ska däcka tidigt framför tv:n :)


Kommentarer
selma

du får INTE glömma att visa bild tkr ja :)))))))



Blogg: http://stotheelma.blogg.se/
2011-01-19 @ 19:22:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!