gangsta? borgsmotider.. jag har växt upp tjejen!

Till att börja med är jag inte ute efter ett bråk, som du verkar vilja vara. jag är heller inte ute efter att du ska svara på min blogginlägg. Jag skriver för min egen skull och sen är det en annan femma om du tar åt dig av vad jag skriver. Jag menar först kommenterar du anonyma grejer om mitt ex, och jag har ingen aning om varför. om du tror att du kan göra så jag hatar honom så har du fel. Du kommer aldrig få mig att hata den killen. Vi har varit med om mer än du anar. Du får gärna kommentera lite mer anonymt men jag må alltid veta att det är du som kommenterat. Sen att du anmäler mig förstår jag med tanke på att man får skadestånd, och pengar glädjer alla. men en sak ska du veta: kärlek är det lyckligaste du kan få och ge någon. Inte bli av med oskulden, och inom loppet av 1 månad vara otrogen mot killen som tog din oskuld, med 4 olika killar. Kom inte och snacka mer för jag står för att jag hade kontakt med mitt ex i 7 månader. Att ha kontakt med en kille i 7 månader, prata i telefon & smsa 24/7 gör honom inte till random. jag träffade han och lät han ta min oskuld, jag var kär, han likaså. Jag var jävligt lycklig att det var just han som tog den och jag ångrar det absolut inte! Jag har däremot inte varit med någon varken innan eller efter honom. Sluta snacka så mycket när du inte har vettiga saker att komma med, så hur kan jag då vara en hora som du har skrivit? innan du börjar kalla folk för hora kan du ta reda på vad ordet betyder. Lämna mig ifred nu, för sist du såg mig förra veckan sa du inte ett ord. IM OUT!

Kommentarer
Denise

asså jag vill skriva att du ska knocka idioten, men samtidigt vill jag att du ska visa att du är mer mogen än henne hahah, dubbeleggat svärd.

fuck henne vafan.



2011-01-30 @ 23:14:17
ena

SÅJA !



2011-01-31 @ 11:08:52
Adelina

Vilken idiottjej! Känner jag henne? Haha



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2011-01-31 @ 23:32:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!