god morgon people.

antar att någon är vaken nu i alla fall? haha.. sitter och pratar med en väldigt söt tjej på msn som heter dafina. otroligt stark liten tjej. ett bevis på att man är stark när man vågar stå för sina känslor. även att hon är yngre än mig så ser jag upp till henne och hennes ärlighet, hon ska vara stolt över att hon är stark efter allt hon varit med om, och jag ser upp till henne för att hon vågar stå för saker och ting. jaja, annars vad gör jag? dricker te med honung. bränner sönder tungan men det skiter jag i, måste bli frisk i halsen och det är snarast!!!

Kommentarer
Egzona

Tack för frågan sötnos!!



Och jääävlar vad du har vänt på dygnet =l HAHAHAHAHA<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2011-01-09 @ 10:19:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!