Familjen annorlunda

sitter och kollar på tv, familjen annorlunda. väldigt underhållande program faktiskt, alla ungar är så sööta så att man nästan ler konstant. det måste vara kämpigt att ha så många barn, en familj har 10 ungar. hur orkar föräldrarna? jag förstår inte.. men å andra sidan verkar det vara riktigt kul, de har fullt upp hela dagarna. om båda föräldrarna hjälper till lika mycket så funkar det nog utmärkt.

jag vill ha 3-4 barn. minst 2 pojkar :) kenan, artan, gizelle och sibel är mina favoritnamn. hähä.
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på detta och sen vila lite. vill bli frisk!!

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!