dagens samhälle

Sitter framför datorn och gör ingenting. känner mig fortfarande inte bättre :( har riktigt ont i armarna, på ena armen har jag ett blåmärke som ömmar som fan, som kom dit inatt.

kom inte och lek oskyldig. om en anmälan var det bästa du kunde komma med, varsågod. jag har ett blåmärke på armen, har jag anmält? pinsamma jävel. stå för vad du tycker istället för att ljuga folk rakt upp i nyllet. våga stå för den du är, för vad du gör utan polisens beskydd så fort du inte vet vad du ta dig till. golare får inga polare hahahaha.

nej nu ska jag lägga mig i sängen och värma mig och kolla på tv, har satt på värmefläkten på högsta grad. dags att svettas ut bakterierna som traskar omkring inom mig. puss och kram !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!