Babyguurls

kom hem väldigt sent inatt så jag orkade inte blogga och tänkte inte på att jag kunde skriva ifrån mobilen. jag hade i alla fall en riktigt bra dag & natt, bara att jag fick huvudvärk mot slutet. tack för igår bästa, love you! yallafall..

vaknade upp brevid en söt kusin imorse, vi drack kaffe oså och sen så rörde hon sig hemåt, jag hoppade in i en dush och sen mötte jag upp linda, sara, hennes vän, och rose i stan. efter en lång runda med dem mötte jag och linda upp min älskade marigona, rreze, nittan & valentina och drog vi till fathooohi en sväng där mina älskade grabbar var. alltid lika roligt att träffa dom.

efter nån timme där rörde vi oss mot stan, nittan fetknopp käkade mc för andra gången idag och sen tog jag spårvagnen hem. kom innanför dörren för sisådär 20 min sen. tack för en skön dag tjajor!













DÖR för rrezes ögonbryn. så sexiga !

Kommentarer
Gonaa

BÄSTA SELMAA ASSÅ !! TE DUA <3



Blogg: http://marigonaa.blogg.se/
2011-01-15 @ 00:55:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!