1 JANUARI 2011

Hahaha, idag vaknade hanna upp vid 3 tiden och fråga: seeeelma ska du ha kaffe? :D:D:D
man bara hallå.. låt mig sova :( haha. somnade om till 4 och när jag vaknade var jag så otroligt törstig, klunkade ett helt glas vatten på 0,05 sek..typ.. haha. hanna tjatade om mat, jag var också hungrig så det var bara att gå upp och laga mat. köttfärssås och spagetti blev det. nu har hanna gått och lagt sig i min säng igen, den ser ju lockande ut alltså.. fast nae, jag ska vara vaken nu.

idag ska jag väl inte göra så mycket, är rätt död faktiskt. känner bara för att vara hemma och göra ingenting. en dush skulle sitta fint. pussss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!