Viccy sover här inatt :)

Nu är jag hemma igen, dagen började med att jag mötte upp Suzan, levent, dino och tugay, vi hämtade upp jenna och cash sen åkte vi som sagt till himpa fältet och släppte hundarna en stund så att de fick leka av sig. efter ett tag där skjutsade de hem mig, jenna, suzan och hundarna till levent och så åkte grabbarna och fixade lite och köpte mat.

när de kom tillbaka käkade vi sen drog jenna, dino och cash och jag rakade skallen på levent så nu är han skinnhead, bomberjackan fattas bara nu hahahaha.

sen kollade vi lite på tv och så följde de mig till spårvagnen och jag åkte och hämta viccy i klocket och nu är vi hemma hos mig, vi kom precis in efter att ha varit på ica och handlat lite värktabletter åt mina föräldrar som är jätte sjuka :( krya på er, love you !

nu blir det film, viccy sover här inatt. PUSS!













Kommentarer
L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)



Blogg: http://angelijnas.blogg.se/
2011-02-16 @ 00:35:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!