vad jag än gör så finns du där, var jag än är så finns du där


i min säng, i mitt kök
var jag än går utomhus, ser jag dig
vi har varit där, där och där
överallt
varje plats spelar upp olika minnen

ditt busiga leénde
ditt ofixade hår
du brottar ner mig i sängen, pussar och kittlar
du biter tag i min underläpp och ler
som om du är den lyckligaste
du var den lyckligaste

när du tar tag i min hand en mörk sommarkväll
du håller mig hårt och säger att du älskar mig
vi vandrar genom hela stadens gator
det är bara kärlek och frid i luften
du säger att det ska vara vi för alltid
du stannar upp ibland för att krama om mig
för att visa din kärlek
för att visa att jag är din och du min

jag känner hur varmvattnet rinner över oss
din hud emot min
du smörjer in schampoo i mitt hår och sköljer av det
då och då får jag en kyss, du är underbar
du rör vid mig som ingen annan gjort

du vet vad jag gillar
jag vet vad du gillar

jag vet vad du vill ha till frukost
jag vet vad du älskar att dricka om kvällarna
jag vet när du är sur
jag vet när du behöver mest kärlek
jag vet när en kram kan göra din dag
jag vet när man ska låta dig vara
jag vet vad som hjälper när du mår som dåligast
jag vet när du är mysigast
jag vet när du är ledsen

du är speciell
din lena mage
dina gulliga kvällsryck som får mig att dö av skratt
dina djupa ögon som kollar in i mina
dina mjuka fingrar som vandrar över min rygg
din tyngd över mig






Kommentarer
Egzona

Så jävla fint skrivet gumman<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2011-02-14 @ 18:38:04
Denise



2011-02-14 @ 19:51:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!