update !

Håller på och lagar mat för tillfället. efter maten hoppas jag på att rose kommer hit (hon är alltid så seg), för efter ska jag hoppa in i en dush och sen lägga mig i sängen.

top model börjar om en halv timme. och sen vid 21.00 börjar efterlyst som jag måste se på. blir alltså en lugn hemmakväll framför tvn.

imorgon blir det andra bullar: hey destination unknown all night long, have missed u :)

nu messar jag med min lille korv, ser ut som att hjärtisen kommer och joinar mig framför tvn tonight. låter great.
hörsssssssss !

Kommentarer
Anonym

Hade du velat gå tillbaka till ditt ex ? :)



2011-02-03 @ 09:42:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!