Today !

HEJ PÅ ER MINA FINA UNDERBARA VÄNNER!
idag vill jag bara sprida kärlek känner jag. men jag har fortfarande inte fått någon enda kommentar om det kommer upp något när ni besöker min blogg. är allt som vanligt? ja/nej ?!

yallafall, jag var i skolan till halv 12. sket som sagt i biologin idag. fy selma :blush: men jag hade så ont i magen och ville hem och äta. sagt och gjort. hemma lagade jag tacos och helvete vad bra de satt i magen. efter att jag käkat hoppade jag i säng och somnade lika snabbt jag stängde ögonen.

nu är jag vaken igen och pratar med lite folk på msn & facebook. mina ögon går i kors, kanske inte är riktigt vaken än? haha ser suttit ibland och måste kämpa mig igenom texter jag läser. vad har jag gjort till dig Gud?

här nedan har ni lite bilder ifrån idag mina SÖTA vänner.


min lärare diggade min look idag men min mamma skrattade åt mig?
Selma, du ser ut som hon som spelar i män som hatar kvinnor..
HAHA

jaja, detta är jag on my way to school. i like it.. määähä















Kommentarer
Egzona

SEXYY LADYY :D



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2011-02-07 @ 20:36:29
Denise

ja, det kommer en sån grisruta där det står "stoppa skrift, fortsätt".

eller ja, det är dom knapparna man kan välja.



så har det varit hela tiden när man försöker kolla dina gamla inlägg :S sjukt irriterande.



2011-02-07 @ 21:43:06
alexandra '

här är de som vanligt :)



Blogg: http://aea.blogg.se/
2011-02-07 @ 22:05:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!