TISDAG

God morgon alla vackra människor! alla är vackra på sitt eget sätt, vilket betyder att hela världens befolkning är vackra, jag sa därmed just god morgon till hela världen. coolt!

igår satt jag uppe väldigt sent, pratade lite med Egzona som ALLTID förstår mig. det är så skönt att prata med henne, man kan prata om ALLT. hon är en så öppen och förstående person att det är helt sjukt. älskar att prata med henne. det är bara kärlek ♥

sen kollade jag bara runt lite på datorn och fastnade naturligtvis. facebook, chatt med folk, bloggar, ni vet hur det går till.

somnade i alla fall, minns inte när, och vaknade upp nu för en halv timme sen. snart kommer kusin hit på en kaffe sen får vi se vad som händer. peace!


Kommentarer
Egzona

Så söt du är gumman :D Känner likadant gentemot dig! Känner att du aldrig dömer mig för det jag har att berätta, tack för att du finns där <3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2011-02-23 @ 00:50:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!