SVENSK MAFFIA!

Hej på er mina söta vänner!
Följde med rose på en rättegång innan och det gick bra. Efter rättegången tog jag, kicki och rosita en sväng på stan. träffade även på prinsessan linda och den saknade sara. efter en stund med dem mötte jag upp hanna, gick hem till mig och käka och sen vidare till henne för en kopp kaffe. sen gick vi till mig en stund och nu gick hon precis hem. jag ska strax tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och kolla på tv, invänta svensk maffia som börjar 21.00

ni som följer svensk maffia, minns ni victor som var med? han har tagit självmord, och vad jag läst gjorde han det efter sändningen, helt otroligt. vila i frid!

till något roligare: på måndag har vi studiedag så jag har bara skola på torsdag, vilket betyder att jag är ledig en hel vecka nu. sköööööööööönt!

nej, tvätta bort sminket var det.. puss puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!