svar på kommentar: WHOOOT? haha

Dijana: Jag tror inte din kille är hel alban han är ashkali? de är zigenska albaner som bara pratar albanska och inte zigenska.. en kompis till mig satt brevid mig o läste hon bor i herrljunga o kände igen han o sa det.. Grymt med en turk o en ashkali :P om de nu e så

svar: Jag har ingen albansk pojkvän men antar du syftar på mitt ex. Det är inget jag har märkt av eller vet om, varken han eller hans familj ser ut att ha Zigojne drag haha. Vem är den tjejen som påstår att han är zigenare? HADE BRA !

Kommentarer
fatta

...att albaner och zigenare är en och samma. Och du är pantad av substans.



2011-10-30 @ 15:19:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!