sorry för uppdateringen!

men gårdagen var fett konstig. somnade och vaknade typ hela dagen sen vid 6 tiden slet jag mig upp från sängen snabbt som fan och borsta tänderna och tvätta ansiktet sen åkte jag med min kusin och hämta ut mitt paket. när jag kom hem igen, slet jag upp paketet snabbare än blixten (som vilken tjej som helst) och testade. efter det kollade jag lite på tv och slocknade.. vaknade upp igen för en timme sen så nu kommer jag vara D-Ö-D i skolan. men men sånt man får ta.

fick ingen bra bild på klänningen men här har ni på skorna.

jag älskar converse! nu har jag vita & svarta, vill ha alla möjliga färger!! :(


dessa DÖDAR!





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!