seg dag

såg att jag stavat lite fel i inlägget nedan. så kan det gå när man är nyvaken och skriver ifrån mobilen haha. nu är jag i alla fall uppe. hanci gick precis hem, innan drack vi bara kaffe och så.

är inte på världens bästa humör idag så jag tror att jag bara ska ligga hemma denna fredagen. inget känns kul idag. ibland har man såna dagar, finns inte så mycket man kan göra.

vad ska ni hitta på då? festa? tjejkväll? umgås med killen? hoppas ni får en trevlig fredag i alla fall. jag ska ligga i min säng och drömma mig bort till sommaren.

längtar verkligen. längtar tills jag får träffa min bror, när han kan komma hem exakt när han vill. man har alltid kul med honom, kvittar vad. han sprider kärlek och lycka till alla i hans närhet. han respekterar varenda jävel som respekterar honom och han gör alltid stämningen en aning bättre. alla som träffat min bror diggar honom. jag diggar honom massor och jag älskar han till döden! inte långt kvar nu ♥



Kommentarer
Kimberly

Fan vad kul hjärtat. Jag längtar med dig!!! <3



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-02-04 @ 17:18:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!