nu är jag hemma

Nu är jag hemma igen. fan vad skönt det är att solen tittat fram. det blåser dock lite för mycket, hoppas det försvinner snart :) känns skönt att se asfalten igen i alla fall hahaha.

inatt hade jag och hanna hur kul som helst. vi var lite sömniga och läste i varsina böcker, sen messade vi med två idioter och jävlades med de, som vi skrattade. vi blev självklart pigga och dog av garv i omgångar..


jaja, nu ska jag ta en tupplur. eller snart. pyssss!

jag idag helt sliten och nyvaken i min freeesha bomberjacka haha.
det bara skriker rasist om mig HAHAHAHA! älskar den!




Kommentarer
Amra

Alltså OMG, dör för ditt hår!! :(



Blogg: http://amrafosho.blogg.se/
2011-02-03 @ 19:22:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!