när jag tagit mig upp ifrån gropen jag ramlat i..

När jag är på botten får jag nya ideér. jag tänker ofta på min framtid när jag sjunker och mår såhär dåligt. jag har gråtit till och från, senast för en kvart sen ungefär. ibland förstår jag inte riktigt vad det är med mig och jag kan inte kontrollera mina känslor. hatet tar ner mig, men framtiden - kärleken får mig att stå igen.

jag ska fixa matten nu och till hösten ska jag börja omvårdnad. jag är stensäker på det. jag ska kicka ass senare på högskolan och utbilda mig till socionom. jag ska snurra världen med mitt lillfinger. jag ska köpa mig en egen lya, jag ska ha mitt körkort och min bil. jag ska hjälpa alla dessa ungdomar som hamnat i trubbel, alla dessa missbrukare som råkat ta fel väg. alla dessa människor som behöver min hjälp, ska få den. jag är redo att rocka loss. jag är redo att ta världen med storm.

inte än.. snart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!