när du väl glömts bort i min tankar, dyker du upp i drömmarna.


jag tror på dig mer än någon annan individ i hela världen.
jag vet att du kan om du vill. jag vet att du klarar av allt om du försöker.
jag finns vid din sida som en klippa som du kan luta dig mot när du inte orkar mer.
jag har en hand för att inte släppa taget om dig, jag har fingrar för att torka dina tårar.
jag har ett leénde för att göra dig glad och jag har plats i mitt liv för att ta hand om dig.
jag ser svagheten i dina ögon och jag hör rädslan i din röst. jag vill hjälpa dig.
förut var du en del av mitt hjärta, men nu har du tagit all plats, du är mitt hjärta.
du kommer för evigt leva kvar i mina tankar, i mina minnen.

kan inte sluta tänka på dig
kan inte sluta sakna dig
kan inte sluta tro på dig
kan inte sluta älska dig

om du bara kunde låta mig hjälpa dig. det sårar mig att inte kunna finnas där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!