LÖFSTADSLOTT.. brr..

Det var helt sinnessjukt att jag just idag skrev "vi lämnar våra liv i deras händer", oscar och gabbe körde ut till LÖFSTADSLOTT. inte mer med det, dom TVINGADE ut oss ur bilen. "antingen sitter ni kvar själva, eller så följer ni med oss på en promenad". vad skulle vi välja? hade aldrig suttit kvar i bilen med hanna.. vi valde att följa med dom. höll stenhårt i båda två HAHA. oscar började knacka på dörrar och fönster. jag ska vara ärlig, vart så rädd att jag fick tårar HAHAHA. ett rum var upplyst med neonlampor, riktigt äckligt ! nu kan jag skratta, men var inte så kaxig när jag stod framför det äckliga slottet. de ville tvinga med oss ner till sjön också, där det sägs att en kvinna drunknat. så långt lät vi det inte gå, drog tag i gabbe och till slut gav de med sig, vi åkte därifrån. sen dess har vi varit lite överallt, runt hela norrköping, på mc. ja överallt.

kom hem för en liten liten stund sen, och nu ligger hanna i sängen och vi pratar om vårt äventyr HAHA. livrädda. jaja, nu ska vi väl sova, finns inget bättre att göra. god natt!





En bild på slottet


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!