jag vill inte

Fuck vad dåligt jag mår idag alltså. gråter för allt och ingenting. vet inte vad det är med mig. orkar inte må såhär. vill inte. känns bara som att jag vill somna och aldrig mer vakna. hatar sånna här dagar. det var ett tag sen jag mådde såhär dåligt.. antar att jag har förträngt allt och inget inom mig och nu kom allt ut på en gång. så jävla jobbigt att det inte är sant. ;(

ska bara stänga in mig idag. ingen ska nå mig. jag ska bara vara med mig själv och med alla mina tankar. det kanske är nödvändigt. jag vet inte. brukar inte ta itu med mina tankar, för oftast umgås jag med folk och då försvinner allt för stunden.

allt känns så tungt och tårarna slutar inte rinna. jag fattar inte varför de rinner. jag fattar inte varför jag har en stor klump i magen. jag fattar inte varför jag är lite skakig.  ;(

ska sätta punkt här. vill inte smitta av min emo-dag på er. hörs när jag mår lite bättre.

love you all!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!