jag är tragisk

Hanci gick hem för en liten stund sen och jag kom precis ut ur dushen. älskar att dofta fräsht! idag är det lördag men det känns som världens tråkigaste söndag istället. finns fan ingenting att göra. FAN att man inte var 18 år. då kunde man ha gått ut med alla vänner som förmodligen ska ut idag.. inte för att jag är så mycket för att festa och dricka, men man hade i alla fall kunnat hänga på. längtar verkligen tills jag fyller 18, även om det inte är så jätte stort. man blir myndig, kan köpa sina egna jävla cigg istället för att folk ska köpa till en, man kan gå ut, man kan beställa grejor i sitt namn, man kan skriva under saker utan föräldrars tillstånd osv osv. kanske även få lägenhet. japp, vi får se hur det blir med den saken.... :) skulle nog vara bra!!

paketet som jag beställt innehåller 2 par skor och en klänning (som jag förmodligen ska ha på min 18-årsdag) haha fattar ni hur tragisk jag är? :( jag fyller år i augusti och har redan bestämt min outfit. ska söka efter lite smycken också.. och inte nog med det: jag ska sola sönder mig !!!

jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och prata med min efterblivna kusin på facebook. seee yaa !




Kommentarer
SALLY

gumman om du e tragisk så e ja 100 ggr värre, för ja har redan bokat lokal , oh ja fyller oxo år i augusti HAHAHAHAH



2011-02-05 @ 19:31:46
Anonym

Kan du inte visa Vad du har köpt puss:)



2011-02-06 @ 02:27:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!