Its true

Du anar inte vilket skitsnack jag hört och fortfarande hör om dig, du anar inte hur många människor som kommit fram till mig och frågat vad jag sysslat med. du anar inte hur illa de pratat om dig, hur grovt det spottat på ditt namn, på den du är. det jag vill komma fram till är att det inte finns ord för hur mycket jag skyddat dig bakom din rygg, har alltid pratat snäppet bättre om dig, tagit dig till en högre nivå.
gjort om historier till LITE bättre när folk frågat olika saker, samtidigt som jag fått hatblickar
av mina närmsta vänner för att det vet att jag höjt ribban om dig..
jag har skyddat dig även om deras skitsnack många gånger varit sanning. jag har alltid skyddat dig, alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!