ingen löfstadslott inatt!

Under dagen har jag inte gjort ett skit, bara varit hemma hos mig och sen hos hanci. ena kom förbi på en kaffe också. senare vid halv 12 kom shoshki och hämta oss, åkte vidare till F där även gabi var. det blev film och kortspel, sen blev vi rastlösa och visste inte vad vi skulle göra. de tjatade och tjatade om löfstadslott igen, till slut gav vi med oss. när vi var på väg hem för att byta om till varmare kläder sket det sig. vi stannade hemma och nu ligger hanna i sängen, ska strax gå till köket och göra macka & varm O'boy tror jag.

vi hörs imorgon igen!









Kommentarer
Kate

Vilken HOT SYSTER MIN MAN HAR!!!!!!!!!!!!!! :)



2011-02-27 @ 11:36:49
a.

Jag känner inte dig, men när jag ser dig vet jag att det inte finns många som du. Var alltid dig själv, så kommer du långt.



2011-03-06 @ 17:59:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!