I'm only human

Den här månaden har varit lite upp och ner. blandade känslor har flugit runt inom mig. jag har blivit så rörd av många fina, snälla människor så att jag i vissa fall börjat gråta. jag har också fällt tårar för grejer som gjort mig upprört, ledsen, arg. jag har saknat några få, jag har älskat många, ogillat några stycken, kämpat med skolan, försökt kontrollera mina tankar, mina känslor och mitt hjärta. Tjafsat med vissa och skrattat med många.

inget når upp till din nivå. jag är inte hel utan dig. i need you!

Kommentarer
Zami

Ha en bra dag! :)



Blogg: http://zandrajonsson.blogg.se/
2011-02-09 @ 13:32:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!