IM HERE AGAIN!

Hello my friends!
vad sysslar ni med? jag hoppas med hela mitt hjärta att ni har haft en toppendag med massor av pussar och kramar, och att kvällen fortsätter så. själv har jag suttit inne hela dagen, oförväntat en sån här dag? nää! men jag har faktiskt umgåtts med min kusin och vi har som sagt haft någorlunda roligt, som alltid. vi har lyssnat på musik, testat kläder, dushat som ni såg innan haha, ätit glass, kollat på top model och flippat med varandra.

Denise, du är en väldigt flitig läsare som jag förstått och du kommenterar ofta vilket jag blir riktigt glad över. tack så mycket! men jag vill veta lite mer om vem du egentligen är? har du inte facebook eller något? hade bäst och puss på dig :)

Just det, jag och min kusin har skaffat en blogg tillsammans, vet inte när vi ska börja blogga på den ordentligt och jag vet inte om jag kommer gå över helt till den bloggen istället. men då skriver jag självklart om det så att ni vet om det.

Nej, nu ska jag utforska facebook lite. see ya! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!