Home sweet home!

Nu är jag hemma igen! måste säga att jag haft en otroligt skön dag faktiskt :)
först gick jag och tjejerna en sväng till linda och sen vidare mot mot S, det blev kortspelet tecknet för hela slanten och jag och rose kammar ju alltid hem segern. sura miner ifrån pojkfittorna HAHA. klyft är ju verkligen dålig förlorare, han balla ur de sista minutrarna på 3e omgången. måste varit en jobbig situtation för grabbfan.

nu ska jag bädda ner mig i sängen och drömma om en bättre dag, för imorgon när jag vaknar är det alla ♥ hjärtans dag. vilket det är nu med, men endå.

ha en mysig alla hjärtans dag allihopa. hoppas ni får bättre än min haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!