Har fixat det tror jag!

Jag tror att jag har fått bort det irriternade "fortsätt & stoppa skript" nu. det syns inte när jag kollar bloggen i alla fall! :D skönt!

var gör ni gott folk? jag gör inget speciellt.

Skulle vilja veta vilka ni är?
Berätta lite om er själva!
Ni kan vara anonyma.
Berätta vad ni tycker om och vad ni inte tycker om.
Hur gamla ni är och var ni bor.
Vad ni stör er på och om ni har någon pojk/flickvän.
Om ni pluggar, jobbar och vad ni ska göra efter ni tagit studenten.

Det är kul att veta sånt. Kom ihåg att ni kan vara anonyma :)


Kommentarer
Anonym

jag är en 20 årig tjej som bor i huddinge i en lägenhet med mina föräldrar och tre syskon. jag hatar krig och de som leker fina i kanten men är raka motsatsen bakom ryggen. jag tycker heller inte om att alla tror att jag har det så bra. jag är inte så perfekt som alla tror. jag har familjeproblem, killproblem, skolproblem men ingen ser det och det är ur jobbigt. jag älskar att sminka folk, älskar att göra fina sminkningar (är inte en stjärna än)



jag var tillsammans med en kille i nästan två år och det tog slut för inte så länge sen i början var han underbar men allt gick utför. vad jag stör mig på hos en pojkvän? om han har kontrollbehov och säger osammanhängande saker. jag pluggar till sjuksköterska.



bra blogg =)



2011-02-08 @ 05:02:14
anonym

hej, jag e anonym oh heter sally.

sally går sista året i gymnasiet , Ns-natur , sally har en pojkvän, oh sallyy ska flytta till egypten oh plugga vidare efter studenten!

sally stör sig på falska människor oh dom som nt håller va dom lovar, oh så älskar sally choklad .. :D



2011-02-08 @ 18:29:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!