good night !

jag vill ha en bärbar dator och en inbyggd cam. tänk vad skönt det skulle vara. slippa fota med telefonen varje gång och slippa sitta i en stol så fort man vill skriva ett inlägg eller kolla facebook. skulle vara mycket skönare om man kunde sitta var som helst. jag vill ha en bärbar dator!!!!

yallafall.. jag och hanci kollade på american pie och efter det freaky friday. hahaha alltså tänk om det blev sådär på riktigt? att jag hamnade i min mammas kropp och hon i min. så var hon tvungen att träffa MIN pojkvän, hon var tvungen att gå i MIN skola osv osv. skulle ta självmord ! hahahaha

samtidigt som vi kollade på film fejtade vi oss lite med pizzaaaaaah. en sak till, jag vill skära min hud för är att jag har fått 3 finnar som verkligen syns. alltså röda prickar. fuck vad jag hatar mens! försvinn ur mitt liv.

där fick ni se bitterfittan för ett ögonblick MOHAHAH!

REAL SHIT!



jag ser destroyyyeed ut !



(nu tänker ni de syns inte alls, men JO det syns i verkligheten)

god natt fina ni! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!