good bye biologi!

Jag börjar bli lite seg, vilket känns skönt. har äntligen lyckats vända tillbaka dygnet. vaknade trots allt halv 6 imorse. nu ska jag lägga mig i sängen, trösta min besvärade mens-mage och mumsa på min stora fejta marabou mjölkchoklad som min babishko köpt till mig och titta på tv. Är fruktansvärt sugen på ett stort glas coca cola, men får nöja mig med apelsinsaft. livet är hårt ibland.

Imorgon börjar jag 8.10, men jag tror att jag ska gå till min syo istället och skriva ut mig ifrån biologin. Pallar inte gå till hagagymnasiet för en timmas jobbig lektion = avskyr biologi. det är inte det att de är svårt, det är bara tråkigt och jobbigt. inte intressant alls. behöver inte de poängen egentligen. matten är viktigast. japp, så får det bli. good bye biologi. ska satsa helhjärtat på matten!

nu: hämta saft
snart: byta om till pyjamas
sen: sängen

god natt mina vänner ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!