God natt mina vänner!

Nu har de gått igen. vi satt och snackade om gamla tider, framtiden och lite allt möjligt. en hel del om brorsan också som kommer hem om 2 månader vilket kommer göra mig ÖVERLYCKLIG. vi pratade en del om min 18-årsdag, funderar på att göra en riktigt rolig grej. vi pratade även om utomlandsresa. många planer! några öl på det med. INTE JAG! hatar öl. alltid lika kul med sällskap! nu jag tänkte bädda ner mig i sängen framför tvn strax.

jag måste säga att shampoot och balsamet var riktigt bra! har inte ens borstat håret efter att det torkat, men det ser helt lent och fint ut. jaja nu ska jag sluta babbla. sängen next. hörs imorgon. drick inte för mycket people. PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!