GOD MORGON GOD MORGON!

God morgon mina pinglor! har ni sovit gott? jag har!
vaknade faktiskt vid halv 1 idag, det är faktiskt okej när man har lov, somnade sent också.
nu sitter jag här och äter frukost. blev kaffe, toast med mörktbröd, ost och sån tacosmör typ, vetifan vad det heter HAHA plus en mannafrutti. har precis ätit upp mackan och jag kan ju säga att jag är mätt, men FAN vad jag älskar mannafrutti :( have to eat it!

nogpratat om mat, känner mig lite som E to the gZoooooooona hahahaha. hon är en otroligt rolig tjej, grymt vacker och ÄLSKAR mat. om ni går in på hennes blogg (har länkat namnet) så kommer ni skratta en hel del, hon har dock en hel del emo-stunder like me. men hon är endå grym. gå in, ni kommer skratta! det är ett löfte! BÄSTA EGGE ♥

vänta, hur fan kom jag och tänka på egzona mitt i allt? ..aaah, just det.. mat. haha shit vad vimsig jag är ibland. men yallafall. idag vet jag inte vad som händer, men jag vet att jag ska dela natten med min älskade prinsessa rose, för imorgon händer det grejor, äventyr äventyr! ;)

Kommentarer
Egzona

DIN SÖTE FAN!! KÄNNER MIG HEMSK SOM SER DETTA NU HAHAHAHA (VRF SKRIKER JAG??) JOO FÖR DU E FACKING UNDERBAR :D:D:D <33



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2011-02-21 @ 01:07:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!